Rookgasafvoer Vaillant VHR35c
Peter
2004-12-28 19:10:12 UTC
Ik ben momenteel een Vaillant gaswandketel VHR 35 c aan het monteren.
Hij komt vlak onder het 45 graden schuine dak. Ik heb erboven weinig ruimte.
Als rookgasafvoer kreeg ik een Burgerhout dakdoorvoer HR 2x 80.
Onder deze afvoer heb ik een Vaillant adapter voor gescheiden afvoer.
Ik heb niet veel ruimte boven de ketel en nu is mijn vraag: kan ik de (een)
pijp rechtstreeks op de ketel zetten?
Zodat ik niet die adapter nodig heb. Hiermee win ik hoogte.

Peter
Eelco
2004-12-28 19:36:19 UTC
Post by Peter
[...]
Ja, als je die adaptor niet gebruikt, kun je toch gewoon de concentrische
dakdoorvoer op de ketel aansluiten?

grt,
Eelco