kwaliteit SPS verf (o.a. bouwmaat)
Wijbrand Pauw
2004-07-30 12:52:16 UTC
Jaren geleden is deze vraag ook wel eens gesteld zag ik toen in met Google
zocht, toen was er weinig reaktie, hopelijk is er inmiddels meer ervaring
met deze verf.

Wat is de kwaliteit van de SPS Architone Gloss verf? Is dit te vergelijken
met Hema of toch meer Sikkens/Sigma?

De bouwmaat verkoopt het en meestal verkopen ze goed spul. Dit ken ik alleen
niet. Het is bij mij voor buiten bedoeld, het is veel goedkoper dan Sikkens
Rubbol SB of Sigma S2U (20 euro ipv 30). Aan de andere kant heb ik geen zin
om over 3-4 jaar weer de ladder op te moeten.

Groet,

Wijbrand
Pinokio
2004-07-30 13:06:03 UTC
Post by Wijbrand Pauw
[...]
Je geeft zelf het antwoord al !
Die van 30 nemen dus goudkoop is nl duurkoop

Marc
Posted by news://news.nb.nu
Wijbrand Pauw
Marc
Rudy
2004-07-31 16:51:22 UTC
Post by Pinokio
Post by Wijbrand Pauw
[...]
informeer eerst een welke fabrikant hier achter zit, waarschijnlijk
als het nederlands is, is dit Sikkens of Sigma, dan zijn ze goed.

Rudy