bladderende geverfde muur
Isis
2004-02-19 17:53:57 UTC
Ik wil een binnenmuur die geverfd is opnieuw verven. De verf is nl
gescheurd en aan het bladderen.
Mijn vraag is of, als ik de losse verf verwijder (met een
metaalborstel?) en opnieuw verf, deze muur mooi blijft of dat het
probleem zich dan opnieuw voordoet.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten, Isis.
Stegman
2004-02-20 17:40:12 UTC
Isis wrote:
> [...]

Waarom komt die verf er af?? Vochtige muur , vochtige ruimte
ouderdom van de verf..............whatever??????????
Als het gewoon ouderdom is gewoon opnieuw verven nadat
alle losse resten eraf zijn en gereinigd.
Evt eerst voorlijmen...............
Grtnxx Stegmann...................
Pierre Gielen
2004-02-20 18:58:32 UTC
Post by Isis
[...]
Je kunt altijd een scheut Flevopol door de verf mengen. Lekker
plakkerig.
Isis
2004-02-20 20:13:18 UTC
Post by Stegman
> [...]
Als het gewoon ouderdom is gewoon opnieuw verven nadat
alle losse resten eraf zijn en gereinigd.
Hoi,
Het is een huis uit '59. Het is een droge muur (erg droog zelfs, kan
het daar ook door komen?) en is 6 jaar geleden geverfd. Ik weet niet
of verf dan al oud is.

Groet, Isis.
Isis
2004-02-20 20:14:10 UTC
[...]