Resten siliconenkit verwijderen
k***@gmail.com
2016-03-13 13:06:51 UTC
Ik ben bezig met het plaatsen van een nieuwe keuken. Om de delen van het
aanrechtblad aan elkaar te monteren heb ik hier eerst siliconenkit tussen
gedaan voordat de trekstangen bevestigd werden. Nu heb ik natuurlijk wel de
kit verwijderd van het blad, maar je kunt nog wel een streep zien waar de
kit gezeten heeft. Je kunt het niet meer voelen, het is nog een filmpje wat
erop ligt.
Weet iemand waarmee dit te verwijderen is zonder dat ik daarmee mijn
aanrechtblad beschadig? Het gaat trouwens om een watervast verlijmd
multiplex blad.
Met vriendelijke groeten,
Matthijs ter Horst
geld dat ook voor betonplex om slilcone lijm met azijn te verwijderen?
(on)wijs man
http://www.bison.nl/nl-nl/producten/663-kit-benodigdheden/product/885-silicone-remover/
Rob Schijvenaars
2021-11-22 07:31:03 UTC
[...]
Azijn.
En Foets su(r)ft weer vrolijk verder.
--- Geen recht spoor zonder dwarsliggers. --
22-11-21 : FANTASTISCH!!!