Voordeur te smal voor het kozijn
larissa peterse
2023-04-19 12:59:47 UTC
Goedenmiddag,

Ik heb een vraag onze voordeur is aan vervanging toe en nu heb ik een prachtige voordeur via markplaats gevonden echter is deze 5,5 cm smaller ( in de breedte ) dan onze huidige deur. Is het mogelijk de voordeur breeder te maken of het eventueel het kozijn ?
J. J. Lodder
2023-04-19 17:37:46 UTC
Post by larissa peterse
[...]
Uiteraard kan dat, maar of het mooi wordt?
En als je het onder verft moet je er toch op rekenen
dat de naden na een tijdje altijd weer zichtbaar worden.
Kozijn opdikken gaat waarschijnlijk beter dan deur verbreden,