olieverf schilderij schoonmaken
p***@hotmail.com
2015-01-31 12:52:13 UTC
Hoe kan ik het beste een oud olieverf schilderij dat wat dof en bleek is
geworden schoonmaken?
Alvast bedankt voor de tip! Henk
ik zal je een hint geven;;; als je die film gaat bekijken van mister baen dan is het een pace of cake groetjes
Izak van Langevelde
2015-01-31 13:01:40 UTC
Post by p***@hotmail.com
[...]
Ik zal je twee hints geven. In de eerste plaats komt het verzorgder over
als je even een spellingschecker over je bijdrage haalt om in elk geval
de vreselijkste fouten eruit te halen. In de tweede plaats is het aan te
raden te kijken hoe oud het bericht is waarop je reageert. Kort en goed,
na 12 jaar zal dat schilderij wel zo'n beetje schoon zijn...
Grinnikend door het leven...
k***@gmail.com
2020-05-24 10:52:48 UTC
Izak van Langevelde
2020-05-24 11:43:13 UTC
Hoe kan ik het beste een oud olieverf schilderij dat wat dof en bleek
is geworden schoonmaken?
Alvast bedankt voor de tip! Henk
Misschien handig ter vermelden dat het schilderij inmiddels 17 jaar
ouder, doffer en bleker is geworden...
Grinnikend door het leven...
GHA GHA
2020-05-29 17:23:14 UTC
Post by Izak van Langevelde
[...]
Waar komen toch deze oude berichten vandaan?

GHA
J. J. Lodder
2020-05-29 17:35:39 UTC
Post by GHA GHA
Post by Izak van Langevelde
[...]
Die zijn er 'altijd' al geweest,

Jan
Izak van Langevelde
2020-05-29 17:40:57 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by GHA GHA
Post by Izak van Langevelde
[...]
De meeste servers zijn zo verstandig postings na een tijdje weg te
gooien, alleen google bewaart ze eeuwig...
Grinnikend door het leven...
Sjouke Burry
2020-05-29 19:54:01 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Post by GHA GHA
Post by Izak van Langevelde
[...]
En als je zoekt krijg je die berichten zoner duidelijke leeftijd
indikatie.
Rob
2020-05-29 20:19:01 UTC
Post by Sjouke Burry
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Post by GHA GHA
Post by Izak van Langevelde
[...]
Er staat wel een datum bij maar wat er ontbreekt is een feature om
de "reageren" knop weg te halen of te voorzien van een duidelijke
waarschuwing als het artikel ouder is dan een bepaalde grens.
J. J. Lodder
2020-05-29 21:21:49 UTC
Post by Rob
Post by Sjouke Burry
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Post by GHA GHA
Post by Izak van Langevelde
[...]
Waarom zou Google zich druk moeten maken over betweters
die zonodig 'maar dit is al een heel oud artikel'
moeten zeggen?

Jan
J. J. Lodder
2020-05-29 21:13:22 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Post by GHA GHA
Post by Izak van Langevelde
[...]
Ze hebben er eerlijk voor betaald...

Jan
h***@gmail.com
2020-05-30 07:19:33 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Post by GHA GHA
Post by Izak van Langevelde
[...]
Google als enige openbare geheime dienst?