Honeywell chronotherm 4
e***@gmail.com
2020-10-14 18:08:08 UTC
Beste mensen. Problemen met mijn thermostaat. Thermostaat geeft vraag om warmte.

Op de display,zie je het vlammetje, echter cv start niet op. Batterij is goed. Atag cv, driewegklep, functioneerde goed en correct.

Thermostaat verwijderd en de draden met elkaar verbonden en de cv gaat branden.

Hoe kan ik dit probleem oplossen
Rob
2020-10-14 18:18:43 UTC
Post by e***@gmail.com
[...]
Nieuwe thermostaat kopen?
Wellicht meteen een "modulation" type (dan wel de ketel omconfigureren).
J. J. Lodder
2020-10-14 20:43:26 UTC
Post by e***@gmail.com
[...]
Ik neem aan dat je al een 'factory reset' van het ding geprobeerd hebt?

Jan