Leer gemaakt van cactusplant!
Bert(AWRvB)
2020-07-26 05:54:13 UTC
Leer gemaakt van cactusplant!

Two Men Created “Leather” From Cactus to Save Animals and the Environment
by Mysterious Times July 25, 2020

https://www.mysterious-times.com/2020/07/25/two-men-created-leather-from-cactus-to-save-animals-and-the-environment/

As one of the world’s most traded products, leather is part of a booming
$80 billion industry. But, its use of animal products and harsh
chemicals makes leather problematic not only for animal rights activists
but environmentalists. Luckily, two entrepreneurs from Mexico have
worked to find a leather alternative that is not only eco-friendly but
has the look and feel of real leather. So what are they using to make
their faux-leather? The answer might surprise you.

[KNIP]
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Sjoerd
2020-07-26 12:35:08 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Two Men Created “Leather” From Cactus to Save Animals and the Environment
Schoenen en tassen die niet van leer zijn, bestaan al enige tientallen
jaren. Één van de eerste en bekendste merken was Vegetarian Shoes,
begonnen in Engeland. In Nederland ken ik Vega-Life in Amsterdam.
Voor wie het geen prettig idee vindt om met een stuk koe aan zijn voeten
te lopen, neus hier eens rond: www.vega-life.nl
Jos Bergervoet
2020-07-26 13:43:38 UTC
Post by Sjoerd
Voor wie het geen prettig idee vindt om met een stuk koe aan zijn voeten
te lopen, neus hier eens rond: www.vega-life.nl
En voor wie het geen prettig idee vindt om op cactussen te lopen (of
om brandnetels als ondergoed te dragen) zijn er weer andere sites!
Jos
Izak van Langevelde
2020-07-26 14:58:51 UTC
Post by Sjoerd
[...]
Het idee van kak tussen mijn tenen trekt me niet zo...
Grinnikend door het leven...
Jos Bergervoet
2020-07-26 13:39:48 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Leer gemaakt van cactusplant!
Two Men Created “Leather” From Cactus to Save Animals and the Environment
Ja maar de cactuspopulatie heeft daar nu erg onder te lijden!
--
Jos