Henco themrostaat vervangen door een slimme thermostaat
Han
2021-04-11 07:25:12 UTC
Beste allen,

Ik heb een vloerverwaringssysteem en een intergas prwstige cw6 ketel.
Daarbij heb ik een ufh-thermhc-bd henco thermostaat.
Deze wil ik graag vervangen voor een slimme. Nu heeft deze vier kabels.
A/b = Rood
1 = blauw
2 = oranje of geel)
4 = groen

Hij werkt op 24 volt

Wie weet wat welke kabel is om aan te sluiten op een slimme thermostaat?
Han
Oja hij is modulerend
Rob
2021-04-11 09:53:16 UTC
Post by Han
[...]
Het maakt niet uit wat de kleuren van de aders zijn, het maakt uit
waar ze op zijn aangesloten.

Dus je moet aan de kant van de ketel kijken welke aders waarop zitten.
J. J. Lodder
2021-04-11 12:17:19 UTC
Post by Han
[...]
Ik zou eerst maar eens kijken wat de fabrikant van de ketel zegt
over compatibele thermostaten,

Jan
Debora Beca
2021-04-27 02:20:48 UTC
-world ..201,221,206,121,226, -usa 101 select bins, -special deals for big orders.-bulk usa, -select states, -states availble: -nyc -new jersey -pensilvenia -conecticut -florida -delaware-massachusets-ohio-west virginia-virginia-new hampshire-georgia-maine-vermont-texas-georgia. Apple Pay Tap and Pay Bins instck 101/121

for ATM CASHOUT STORE SWIPES AND GAS STATION CASHOUT Valid DUMPS

- 100% GUARANTEE

- DUMPS PIN FOR SALE

- Dumps 101 + 201

- Valid Rate 98%

- WE SALES DUMPS / Track1 + Track2 + Track3 + PIN ..

- 1st Hand Dumps.

- Daily Update.

- Fast automatic payment methods.

- We checking balance cards over 8000 $.

- Discount System for favorite clients is very loyal.

- Refund in 1-3 hours if dumps is dead or invalid

- Replace lost / stolen / hold / card error / call.

- Quality Services. Quality Dumps Shop.

- Support 24/7.

DM ME LET MAKE SOME BULK CASH

TELEGRAM: @ Driplyf1