Mini AtmoMotor V2 - For the Free Collection of Atmospheric Electricity
Bert(AWRvB)
2022-03-18 02:45:31 UTC
Mini AtmoMotor V2 - For the Free Collection of Atmospheric Electricity

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Izak van Langevelde
2022-03-18 10:08:56 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Mini AtmoMotor V2 - For the Free Collection of Atmospheric Electricity
http://youtu.be/3EG-zjqs9xM
En die Van de Graaff generator loopt op gratis stroom?
Grinnikend door het leven...
Bert(AWRvB)
2022-03-18 22:58:14 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by Bert(AWRvB)
Mini AtmoMotor V2 - For the Free Collection of Atmospheric Electricity
http://youtu.be/3EG-zjqs9xM
En die Van de Graaff generator loopt op gratis stroom?
Ik heb zelf gelijksoortige experimenten gedaan.

Een voorwerp dat niet elektrisch via massa/vocht/oid is verbonden met
de Aarde wordt anders geladen dan de Aarde zelf. Dit varieert.

Als een constructie aan een draad wordt opgehangen die zo weinig
mogelijk stroom doorgeeft dan ontstaat er een energieverschil. Die
energie kan worden gemeten (wat ik vaak heb gemeten)!

Als zo'n constructie verbonden wordt met de Aarde via een stroomdraad
met lage weerstand dan gaat de energie heen en weer.

De onderzoeker in het filmpje is bezig om het probleem op te lossen van
de wisselstroom. De aarde produceert wisselstroom en geen gelijkstroom
en dat is de reden dat veel onderzoekers vast lopen bij het maken van
nulpuntenergie-apparaten.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Rink
2022-04-03 14:40:33 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Mini AtmoMotor V2 - For the Free Collection of Atmospheric Electricity
http://youtu.be/3EG-zjqs9xM
Leg eens uit Bert:

Wat heeft dit te maken met nl.actueel ?
Er is niets Nederlands aan.
En het voldoet niet aan de Charter van nl.actueel (die vandaag weer is
gepost)

Wat heeft dit te maken met nl.huishouden?
Er is niets Nederlands aan.
En het heeft ook niets met huishouden te maken.
En het voldoet niet aan de Charter van nl.huishouden (die vandaag weer
is gepost)
waarin bovendien staat dat crossposten naar nl.huishouden ongewenst is.

Wat heeft dit te maken met nl.doe-het-zelf ?
Er is niets Nederlands aan.
En ik twijfel over het doe-het-zelf gehalte van deze video.

Over "wetenschap" kun je nog een boeiende discussie opzetten.
Dat doe ik nu niet.
Maar post dit soort berichtjes alsjeblieft niet in de andere 3
nieuwsgroepen.

Daarnaast doet hij voorkomen alsof hij enorme hoeveelheden elektriciteit
opwekt.

Maar een blauw vonkje vanaf je vinger heeft niets te maken met gewone
elektriciteit, maar alles met statische elektriciteit.
Je kunt daar geen lamp van laten branden.
Dat leert iedere elektrotechnicus al op school.

Rink