Afdichtmiddel voor douche scherm
D.M. Procida
2021-08-20 17:24:01 UTC
Ik oet een oude douche scherm op de tegelwand monteren.

Ik heb een tube Bison acrylaat kit, en een tube Alabastine structuur
kit:

* https://www.alabastine.nl/product/structuur-kit/
* https://www.bison.nl/nl/product.1491142#ps1

Allebei vochtbestendig. Denk je het een of het ander is goed tussen het
lijst en de tegels, of is beter een siliconen kit kopen?

Daniele
J. J. Lodder
2021-08-21 10:43:23 UTC
Post by D.M. Procida
[...]
Beter siliconen denk ik, en dan een schimmelwerende soort.
Die andere soorten kit zullen er wel niet afvallen,
maar ik denk dat er is een goede kans is
dat ze onder de schimmel komen te zitten.
Zwarte vleken dus,

Jan
D.M. Procida
2021-08-21 15:46:54 UTC
[...]